luni, 25 martie 2013

IMI ESTE DOR DE TARA MEA...

NICIODATA NU V-A NAPADIT OARE, ACEASTA STARE DE FAPT? ... SI NU V-ATI GANDIT, CA SI MINE CA...
Imi este dor de tara mea... Tara mea nu este nici presedintele Basescu... nici guvernul Boc ... nici guvernul Ponta ... Nici gramada aceea mare ,mare, de actuali parlamentari ... Tara mea nu sunt nici cainii fara stapan ...nici gropile din asfalt... Astazi... tara mea este poporul roman ... parintii mei ...fratii ... prietenii ...
Tara mea, cu cele bune, dar si cu cele rele... cu istoria sa... cu traditiile sale... cu imnul sau ... cu copiii crescuti de bunici ...cu tineri intelepti... Desi tindem sa uitam acest lucru... România este poporul român... Nu imi doresc sa conving pe nimeni ca este asa... din pacate aud tot mai des urmatoarea afirmatie : " Ce bine ar fi fost daca ma nasteam in alta tara!" ...




  Ce vina are tara ?... o bucata de pamant ...

Un comentariu:

  1. Am plecat de mai bine de 20 de ani din Romania.Cand am plecat oamenii incepusera sa invete sa fie tristi, resemnati si duplicitari.Azi sunt la fel... uita-te chiar si la politicieni. Nu vi se pare ca am dreptate?!

    RăspundețiȘtergere