sâmbătă, 25 martie 2017

GLASUL ROTILOR DE TREN SE AUDE DIFERIT...

GREA VIATA SI ASTA DE CFR IST... GREA NU GLUMA... FACAND UN EXERCITIU DE IMAGINATIE CU CEA DE FAN A RAPIDULUI... CAM TOT ASA ESTE SI CEA DE CFR-IST... CANDVA ... "PERLA COROANEI" TRANSPORTURILOR IN ROMANIA , DAR SI IN SOCCER...AZI SI UNA, DAR SI ALTA SE ZBAT SI GAFAIE IN MEDIOCRITATE...SPRE UITARE... DE CE S-AAJUNS AICI IN CFR?... AM INCERCAT A VA RASPUNDE SI EU... ADUCANDU-MI AMINTE DE... VORBA ROMANULUI:"CE-AM FOST SI CE -AM AJUNS , MON CHER..."
DECI HAIDETI SA INCEP CU O BANALA STIRE DEPRE O GRTEVA...PRIN 2008, DACA MEMORIA NU-MI JOACA FESTE... IATA STIREA( http://www.mediafax.ro/social/sindicalistii-de-la-cfr-intra-in-greva-vineri-3424856) : Sindicaliştii de la CFR intră în grevă vineri
Sindicaliştii de la CFR anunţă că vineri, între 7.00 şi 13.00, se vor afla în grevă de avertisment, preşedintele Federaţiei Mişcare şi Comercial, Ion Molea, informând că circulaţia trenurilor va fi oprită în acest interval.
Aceasta stire este din  3 nov 2008!

  • Insa cine este ION MOLEA?
Iat ce "MARTURISEA" acesta depre el insusi, prin 2013 unor jurnalisti de la Romania Libera"
"Lider sindical CFR: M-am lins pe degete, dar nu m-am lăcomit"
Preşedintele celui mai mare sindicat feroviar din România recunoaşte cu detaşare că s-a umplut de bani de când îi conduce pe salariaţii CFR, în mare parte datorită „nenorocitului de comision". Într-o confesiune inedită acordată ziarului nostru, Ion Molea mărturiseşte că a închis ochii la jefuirea căilor ferate ca să obţină măriri de salarii pentru angajaţi.
Deşi nu face parte dintre liderii de sindicat care ar trebui să-şi publice averea, Ion Molea, preşedintele Alianţei Naţionale a Sindicatelor Feroviare, organizaţie cu 49.000 de membri, nu ascunde faptul că este un om înstărit. El susţine însă că a obţinut averea doar prin muncă. Sindicalistul ne-a primit chiar la ferma lui din comuna Botoroaga, judeţul Teleorman, pentru lămuri toate speculaţiile care s-au făcut legate de averea sa.

„Pământul pe care mi-am construit ferma e de la mama mea. A avut aici un hectar şi 45 de ari. Mai am o livadă de un hectar şi 95 de ari, o vacă din rasa Bălţată românească, pe care pot să iau şi 3.000 de lei, două vaci Holstein, care ajung şi la 2.000 de euro bucata. Am doi cai pentru care mi-aş da şi viaţa, crescătorie de găini încălzită, o scroafă gestantă şi una care a fătat. Am 25 de capre şi mai multe oi", ne enumeră, cu mândrie, Ion Molea.
Pe măsură ce vorbeşte cu noi, sindicalistul continuă să-şi amintească şi de alte bunuri de valoare pe care le are: „Am 40 de hectare de pământ arabil. Am avut cinci struţi, dar i-am tăiat, pentru că nu au produs. Am plantat o pădure din banii mei, că am văzut că fondurile europene durează prea mult să le obţii. Şi încă 536 cireşi de pădure care, peste 100 de ani, vor costa 2000 de euro metrul cub de lemn".
Ion Molea afirmă însă că a fost bogat şi înainte de Revoluţie. „Eu am avut aproape 5.000 de lei salariu pe vremea lui Ceauşescu, eram şeful Circulaţiei la staţia Bucureşti Triaj. Săptămânal, în timpul liber, vindeam 4 butelii cu 250 de lei. Am făcut asta din 1981 până în 1989. Revoluţia m-a prins cu 20.000 de dolari puşi deoparte". Luat de valul laudelor, Ion Molea a lăsat de înţeles că poziţia de lider de sindicat i-a adus numai avantaje"
 Si, ATENTIE mare nu este SINGURA relatare din presa despre unul din LIDERII de sindicat care se mandrea cu RELATIILE sale sus puse cu oameni politici atat din Teleorman, Suceava, dar si de la Cotroceni... sau Senatul Romaniei! 
http://www.digi24.ro/special/campanii-digi24/romania-cu-incetinitorul/romania-cu-incetinitorul-averile-de-nababi-ale-sefilor-de-sindicat-de-la-cfr-331281... 

  • ROMÂNIA CU ÎNCETINITORUL. Averile de nababi ale șefilor de sindicat de la CFR

"Vila sindicalistului e impozantă şi se întinde pe o suprafaţă impresionantă. Diminutivul folosit de Ion Molea pare nepotrivit.E o căsuţă obişnuită, de 400-500 de metri pătraţi. Terenul e de 4 hectare, pentru că acolo e mini-ferma, e iarbă, e pădure, e tot ce trebuie”, spune el.


Şi la capitolul autoturisme, situaţia ceferistului e prosperă. Are trei mașini, dintre care una e cea de la sindicat.
„Asta e maşina mea, cumpărată din banii de la sindicat. Care o dată cu plecarea mea mi-am plătit-o şi am luat-o”, spune el."



  • DAR DE VOICU SALA ATI AUZIT?

 Lista liderilor sindicali cooptati in administratia CFR coboara si la structurile din teritoriu, pina la nivel de depou. Cel mai vehement sindicalist al acestor zile, Voicu Sala, si-a pus fetele la adapost, cu case si contracte de afaceri de la CFR.

  •  Cazare in locuinta de serviciu

Voicu Sala, liderul Federatiei mecanicilor de locomotiva, si-a cazat fiicele, Roxana si Luciana, intr-un apartament de protocol al CFR. Locuinta e una de lux si e situata in centrul Bucurestiului, pe strada Turda nr. 89. Florin Opris, portarul blocului, ne-a confirmat ca apartamentul este locuit de cele doua fete ale lui Voicu Sala.

Surse din interiorul MT ne-au declarat ca organizatia sindicala nu mai are nici un drept sa se foloseasca de apartament, deoarece contractul a expirat in luna noiembrie 2004. Cu toate acestea, fetele lui Sala locuiesc inca in apartament.


  • Fata lui Sala, in afaceri cu CFR
Roxana Sala este directorul firmei SC FEROM SRL, care anul trecut a incheiat un contract cu CFR Marfa in valoare de aproape 700 de milioane de lei. Patronul firmei este Simut Marioara, sotia fostului presedinte al SN CFR, Simut Vasile. Firma vinde sigilii care se pun la vagoane si saboti de frina pentru calea ferata.

Ea a reusit sa incheie contracte foarte avantajoase cu atelierele de reparatii de la Grivita si Arad. Voicu Sala nu a dorit, ieri, sa stea de vorba cu noi, iar Iulian Mantescu, vicepresedintele mecanicilor de locomotiva, s-a suparat pe „Cotidianul", pentru ca a dezvaluit cit a cistigat acesta ca membru in CA al CFR Marfa SA. „Mi-ati pus toti membrii de sindicat in cap", spune Mantescu.(http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1222881-cfr-sufocat-interesele-liderilor-sindicat.htm)
Apoi, cand marele "CHE FE... RIST..." s-a saturat de una si de alta... ce credeti ca s-a facut?... Cititi mai jos: 
  • LA BACIA SE FACE REFERENDUM PENTRU GROAPA DE GUNOI

"Aleşii locali din Opoziţie, din Consiliul Local Băcia, au avut câştig de cauză în problema organizării referendumului privind construcţia gropii ecologice de gunoi din zona respectivă.

„În bugetul local pentru acest an s-a inclus şi o restanţă de la alegerile parlamentare din decembrie 2012, dar s-au programat şi banii necesari pentru organizarea referendumului legat de investiţia deponeului ecologic de gunoi din zona Băcia-Bârcea Mare. Consilierii din opoziţie au cerut să se prevadă suma pentru referendum. Astfel, am vrea ca pe 25 aprilie, atunci când are loc dezbatarea publică pentru groapa de gunoi, să se organizeze şi referendumul”, a declarat Voicu Sala (foto), consilier local PER în comuna Băcia.
Consiliul Judeţean Hunedoara vrea să realizeze un deponeu ecologic de gunoi în Bârcea Mare, investiţia ridicându-se la peste 70 de milioane de euro. (S.Popa)"



  • RĂZBOI DE GHENĂ. Cosmin Nicula şi Voicu Sala, fac din gunoi scut şi din mizerie praştie

 Deponeului ecologic de la Bârcea Mare a încins spiritele în săptămâna care a trecut. Mulţi dintre cei care au terenuri în vecinătatea viitorului deponeu se împotrivesc investiţiei susţinând că amplasamentul este nepotrivit. Niciunul dintre ei nu a vrut să vadă cu ochii lui cum trăiesc alţi oameni în apropierea unei construcţii similare, deşi primarul Nicolae Panţa – cu toate păcatele sale – le-a oferit posibilitatea să meargă pe la centrele de gestionare a deşeurilor din Ardealul să vadă ce şi cum. Au refuzat, dar contestă. Pentru că în România e supărătoare mizeria doar de dragul discuţiei, nu şi atunci când tu eşti cel care aruncă mucul de ţigară pe jos. Pentru că în România se poate sta cu gunoiul îngropat la poartă (Voicu Sala a stat), dar e o chestiune de „civism” să strâmbi din nas la înfiinţarea unui deponeu ecologic. Cam la fel au stat lucrurile şi cu aeroportul (să se facă, dar cât mai departe – fiindcă zgomotul deranjează) sau cu autostrada (ar fi bună, numai să nu treacă peste miriştea nimănui). Mai bine le mutăm pe toate pe Marte. Acolo sunt şanse mari să nu fi ajuns cumetriile, baronii şi interese politice întreţinute artificial de politruci cu ambiţii mărunt-meschine. Sau nu? Vor fi fiind şi pe Planeta Roşie (ca PSD-ul senatorului Cosmin Nicula) omuleţi verzi (ca ecologismul consilierului Voicu Sala de la Băcia) care să folosească gunoiul în scop electoral.

  •  O "MORALA" MAI PUTIN SINDICALISTA

Daca ar fi sa o zicem pe aia buna... chestia asta numita "MORALA"... am  putea sa o tragem fiecare... insa ma intreb oare cu cine vor vota bietii lucratori de la cfr... 

CU INTERESUL NATIONAL... SAU CU GUNOAIELE DIN SINDICATE... RAMASE... SE PREA POATE... INTRE SINE?!... PRECUM CARIILE, DIN DINTII "CHE... FE...RISTULUI"
































































































8 comentarii:

  1. TARE ADEVARAT..MAI ALES PARTEA CU MOLEA!!!! FELICITARI...

    RăspundețiȘtergere
  2. Luca fff adevarat... insa mai este si Mantescu... si lista poate continua... Cu drag, pentru tine; "cu draci"... pentru liderii aia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand mergi acum cu astia de la CFR mai bine iti bagi ceva in nas, dar iei si somnifere... ca sa treaca mai usor ... "CALVARUL"! Nu crezi la fel?

    RăspundețiȘtergere
  4. "Iarna nu-i ca vara!Cine sunteți băăă voi sindicatelor? Îmi bag Pula în sindicatele voastre și chem jandarmii să-i pun pe voi acum! Plecați bă cât mai aveți timp, cu mine nu negociați. La muuuncă....sau vă concediez pe toți". Traian Băsescu, Ministrul Transporturilor în perioada 1996-2000.
    P.S: Avea perfectă dreptate....ce-i mai mari escroci sunt liderii de sindicat.
    Robotul CFR-ist, incoruptibil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Azi am aflat ca inca un lider sindical, de data asta de la BNS a fost gasit spanzurat! Dumnezeu sa-l "hodineasca"; insa te intreb oare de ce ceilalti nu vor a-i urma exemplu?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ciudat este faptul ca bietul salariat mai crede inca in ideea de sindicat, e drept unii dupa modelul soviectic... altii dupa cel american!

    RăspundețiȘtergere
  7. Adevar ai mai grait Luca, insa sunt si exceptii de adevarati lideri, ce este pacat este faptul ca... in sindicalismul romanesc e mai multa putreziciune decat calitate! A si daca memoria nu-mi joaca feste, la inceputul anilor 90 la defuncta "Fratia" era un lider care vroia azil politic in Rusia!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. SUPER TARE... SI ADEVARAT .. COMISAR KUSTY ROV!... SI CHESTORUL BOT!

    RăspundețiȘtergere